חושבים עסקים עם PR360°
פרופיל חברה
פי.אר. 360 מייצגת תפיסת עולם כוללת על מערכת הקשרים הנדרשת לעסק עם עולם התקשורת, לצורך יצירת אקלים עסקי נוח. לחברה מומחיות רבה במרבית תחומי הפעילות המשקיים, לרבות תחומי התקשורת, הפיננסים והבנקאות, וליווי מיזוגים ורכישות, והיא מעניקה שירות מלא, כולל ומקיף של כל סוגי העבודה עם אמצעי התקשורת, לרבות: גיבוש אסטרטגיה תקשורתית, ייעוץ תקשורתי שוטף, שירותי דוברות ויח"צ, דיגיטל PR, ניהול משברים תקשורתיים, ייעוץ לתקשורת פנים ארגונית וניהול שירותי תוכן, עבור חברות עסקיות וציבוריות, ועבור העומדים בראשן. ניסיון העומדים בראשה, מעניק לחברה גם יכולת פעולה בחו"ל, בין אם במישרין ובין אם בהפעלה ותיאום מול צדדים שלישיים לטיפול בלקוחות בעלי פעילות בינלאומית. מתוך תפיסת עולם זו, מתאימה החברה לכל לקוח, וביחד איתו, את חליפת השירותים הייחודית, המתאימה לצרכיו ולמידותיו. כך יכול הלקוח להיות בטוח שהשירות שהוא מקבל הינו המלא והאופטימלי עבורו, ומתאים לרוח המותג, לתרבות הארגונית של החברה ולצוות העובדים שלה.
בראש החברה עומדים ד"ר חיליק גולדשטיין, מומחה לניתוח תהליכי קבלת החלטות ובעל ניסיון ענף בתחומי ההסברה, הדוברות וניהול משברים תקשורתיים, ואבירם כהן, בעל ניסיון רב ומגוון בתפקידי דוברות, הסברה וייעוץ תקשורתי במגזר הציבורי ובמגזר העסקי. צוות החברה מונה יועצים ומנהלי קשרי לקוחות, שהם מהטובים והמנוסים בתחום, בעלי ניסיון רב בעבודה עם אמצעי התקשורת ועם החברות המובילות במשק
תחומי התמחות
מסחר ושירותים
השכלה גבוהה
תחבורה ותשתיות
בנקאות ופיננסים
מגזר ציבורי
תעשייה והיי-טק
השירותים שלנו
ייעוץ תקשורתי
ייעוץ תקשורתי נבון עשוי לסייע לעסק ולבעלי העניין בו, להימנע מטעויות הנובעות מאי הכרת הכללים ולקדם את הצלחתם התדמיתית והעסקית. פי.אר. 360 מתמחה בייעוץ ובהכוונה כיצד יש לנהל את הסיכונים הללו, בניתוח הצרכים התקשורתיים של הארגון והעומדים בראשו, בבניית אסטרטגיה תקשורתית המושתתת על אסטרטגיית הארגון, בגיבוש היעדים והמסרים התקשורתיים ובהתוויית דרכי הפעולה המומלצות. הייעוץ נשען על היכרות הדוקה ועמוקה
דוברות וקשרי עיתונות
בהתאם לבקשת הלקוח, ועפ``י הגדרותיו, יכול יועץ פי.אר. 360 לשמש גם כדובר ואיש הקשר בין החברה ואמצעי התקשורת. יועצי פי.אר. 360 שימשו בעברם כדוברי חברות וארגונים רבים, והם מורגלים בעבודה הן כדוברים בלעדיים לחברות, והן כדוברים חיצוניים המגבים ומשלימים דוברים פנימיים של החברות והארגונים. הדובר בקיא באסטרטגיה העסקית של הארגון, באסטרטגיה התקשורתית ובעשייה היומיומית שלו, מעביר את המסרים המוסכמים ומהווה כתובת לפניות מצד התקשורת.
יחסי ציבור לארגונים ובעלי עניין
יצירת תדמית חיובית לארגון אינה עניין של מה בכך, ועל משימה סבוכה זו רצוי להעמיד משרד המתמחה בתחום יחסי הציבור. כמי שמצויים בתחום שנים רבות, יודעים יועצי פי.אר. 360 ומנהלי קשרי הלקוחות שלה, לדלות מידע רלוונטי חדש וחשוב אשר עשוי לייצר תדמית חיובית לחברה, ולהעביר לתקשורת. אנשי החברה מחפשים כל העת הזדמנויות תקשורתיות כאלה, ויוזמים אותן, מתוך הקפדה שיניבו תועלת לארגון ויתאמו את יעדיו העסקיים. אנשי פי.אר. 360 מורגלים בעבודה
ייעוץ וניהול משברים עסקיים ותקשורתיים
התקופה הנוכחית מתאפיינת בריבוי משברים תקשורתיים, כשאנו חווים למעשה רצף מתמשך בו משבר תקשורתי אחד, נוגע בשני. במצב שכזה צריכות חברות להיות ערוכות כל העת ומבעוד מועד להתמודדות עם משבר תקשורתי אשר עלול להתפתח בכל רגע. עליהן לאפיין מראש סוגי משברים אפשריים ולהיערך להתמודדות עמם, לנקוט בפעולות אשר יפחיתו את הסיכון הפוטנציאלי לפריצת משבר, לזהות משבר מיד בשלביו הראשונים ולנסות להביא לסיומו המהיר ובמחיר הנמוך ביותר.
מיתוג אישי לבעלי עניין ונושאי משרה בכירים
אנחנו יודעים שבמקרים רבים מזוהים מנהלי הארגון באופן מלא עם הארגון שאותו הם מנהלים, כך שכל אירוע הקשור במנהל משפיע באופן מיידי גם על הארגון עצמו. על כן, מתוך תפיסת ה-360 שלנו, פיתחנו גם מיומנות בטיפול ומיתוג אישי לבעלי עניין, נושאי משרה ומנהלים בכירים בארגונים. באמצעות עבודה ממוקדת אנו מסייעים לבכיר בהתנהלותו האישית בעולם התקשורת, מתוך זיקה לאסטרטגיית הארגון ומטרותיו, הכנתו להופעה בתקשורת, ניטור המידע המופיע אודותיו
שירותי תוכן
בעידן הצפת המידע, מתעצם מעמדו של התוכן כמלך הבלתי מעורער של האסטרטגיה התקשורתית. ניסיוננו מלמד שבכל ארגון קיים מאגר עצום של תוכן מקורי וייחודי שניתן לעשות בו שימוש רב ונרחב הן בתוך הארגון והן מחוצה לו. מחקרים, סקרים, ניתוחים, סקירות, דוחות מיוחדים וסוגי מידע נוספים, ממתינים לשימוש מושכל, ובימים שבהם הועצמו דרכי המדיה והמסר ניתן להעברה בכמות עצומה של פלטפורמות, מתבקש לעשות שימוש בחומרים אלה, אשר יעצימו את תפיסת המקצועיות
דיגיטל PR
המדיה החברתית ועולם הדיגיטל שינו כמעט לבלי היכר דפוסי התנהלות בינאישיים, והשפעתם על עולם התקשורת וה-PR היא לא פחות מדרמטית. לצד התנהלות ה-PR המסורתית התפתח עולם שלם ומלא של דיגיטל PR, הכולל תוכן גולשים כמעט בלתי מוגבל ברשתות חברתיות מסוגים שונים, בלוגים ופורומים ייעודיים. פי.אר. 360 משלבת בין עולם התוכן המסורתי לעולם תוכן הגולשים ומספקת מענה דיגיטלי באמצעות שירותים של ניהול של יחסי הארגון ברשת
ייעוץ בתקשורת פנים ארגונית
התקשורת הפנים ארגונית היא כלי אפקטיבי ביותר להעברת מסרים ולרתימת הארגון כולו להשגת מטרותיו. באמצעות התקשורת הפנים ארגונית יכול הארגון להעביר מידע בזריזות וביעילות בין עובדיו, לנהל עימם דיאלוג פורה ורותם ולחזק את תחושת השותפות בארגון. לתפיסתנו, קיימת חשיבות מכרעת להעברת מסרים אחידה ועקבית בכל זרועות התקשורת, על זרועותיה החיצוניות והפנימיות, המסורתיות והדיגיטליות. מתוך כך, מייעצת פי.אר. 360 ומלווה ארגונים
מנהלי החברה
ד"ר חיליק גולדשטיין
מומחה בנושא תהליכי קבלת החלטות ובעל תואר דוקטור, מאוניברסיטת בר-אילן, בנושא "היבטי מאקרו בתהליכי קבלת החלטות". יועץ לחברות, ארגונים ומנהלים בכירים בהתנהלות בשעת משבר עסקי ותקשורתי ובעל ניסיון רב, בארץ ובחו"ל, בהדרכה, כתיבת מדריכים ונהלים והטמעת תהליכים למניעת משברים בתאגידים בינלאומיים. ב-18 השנים האחרונות עוסק ד"ר גולדשטיין בייעוץ תקשורתי, ייעוץ בהתמודדות עם משברים ובתפקידי דוברות שונים, הן כבעלים של חברה בבעלותו והן כשכיר, בחברות וארגונים מהמובילים בישראל. בין השאר, כיהן ד"ר גולדשטיין כיועץ התקשורת לשר האוצר, כסמנכ"ל התקשורת והאסטרטגיה של מרכז השלטון המקומי בישראל, וכראש אגף התקשורת ומנהל קמפיינים ציבוריים בחברת פוליסי, חברת הלובינג המובילה בישראל.
אבירם כהן
בעל תואר MBA במינהל עסקים ובוגר במדעי המדינה. ב-18 השנים האחרונות מילא שורה ארוכה של תפקידי דוברות וייעוץ תקשורתי במגוון גדול של חברות עסקיות וארגונים ציבוריים ובתפקידו האחרון כיהן כראש מערך השיווק של קבוצת לאומי, האחראי על האסטרטגיה השיווקית, הפרסום, האחריות התאגידית, הדוברות ויחסי הציבור של הבנק והחברות הבנות בארץ ובחו"ל. קודם לכן שימש כדובר קבוצת לאומי ולפני כן כיהן כדובר מרכז השלטון המקומי, דובר וחבר הנהלת בזק בינלאומי ויועץ לשר האוצר.
בן גוטמן
15 שנות ניסיון במקצוע. בוגר יחידת דובר צה"ל, כיהן ב-5 שנים האחרונות כדובר חברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר), החברה הלאומית לתשתיות תחבורה. בן הוביל מהלך מקצועי יוצא דופן של הבראת מותג החברה הממשלתית ממצב בו "הוספדה" לאחר חשיפת פרשת שחיתות חמורה אל מצב בו הפכה בעלת מיצוב ציבורי-תקשורתי, כחברה הממשלתית מהמובילות במשק. גוטמן שב לאחרונה אל צוות 360PR כשותף, לאחר שבעברו ניהל את מחלקת ניהול המשברים בחברה, מומחיות שעיקרה קידום האינטרסים בליבת העשייה של לקוחותיו, הדורשות שילוב פעולות אסטרטגיות תקשורתיות ונוספות 'מתחת לרדאר' (IM).
צוות החברה
עו"ד שיר גולני
בוגרת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במדיניות ציבורית. עסקה כעורכת דין בתחום הנדל"ן ושימשה יועצת פרלמנטרית לח"כ מירי רגב. בשנים האחרונות מתמחה בייעוץ תקשורתי בתחום הכלכלי, המשפטי והחברתי.